SPRZEDAŻ
W dzisiejszym szybko ewoluującym środowisku biznesowym, efektywna sprzedaż stanowi fundament sukcesu każdej firmy. Nasze szkolenia są opracowane, aby wspierać Twoją firmę w radzeniu sobie z największymi wyzwaniami sprzedażowymi, wprowadzaniu nowatorskich strategii oraz podnoszeniu kwalifikacji zespołu sprzedażowego.

WYZWANIE
Klienci oczekują teraz spersonalizowanych ofert i doświadczeń zakupowych, które odpowiadają ich indywidualnym potrzebom. Rozwój technologii zmienia sposób, w jaki klienci dokonują zakupów i komunikują się z firmami, co wymusza dostosowanie strategii sprzedażowych.
Rozwiązanie
Nasze szkolenia koncentrują się na praktycznych aspektach, dostarczając uczestnikom konkretnej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego działania na rynku.
Rezultat
WYZWANIE
Klienci oczekują teraz spersonalizowanych ofert i doświadczeń zakupowych, które odpowiadają ich indywidualnym potrzebom. Rozwój technologii zmienia sposób, w jaki klienci dokonują zakupów i komunikują się z firmami, co wymusza dostosowanie strategii sprzedażowych.
Rozwiązanie
Nasze szkolenia koncentrują się na praktycznych aspektach, dostarczając uczestnikom konkretnej wiedzy i umiejętności niezbędnych do efektywnego działania na rynku.
Rezultat
Zobacz nasze propozycje szkoleń
Sprawdź dostepne szkolenia
- Szkolenia
- Sprzedaż
- AKTYWNY PROSPECTING
- COPYWRITING SPRZEDAŻOWY
- Edukacja cyfrowa i kompetencje przyszłości
- FINALIZACJA SPRZEDAŻY
- NEGOCJACJE MIĘDZYNARODOWE W PRAKTYCE
- NEGOCJACJE W SPRZEDAŻY
- NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
- OBSŁUGA KLIENTA
- PREZENTACJE BIZNESOWE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE
- PROJEKTOWANIE LEJKÓW SPRZEDAŻOWYCH
- ROZWÓJ KOMPETENCJI MIĘKKICH W SPRZEDAŻY
- SKUTECZNA SPRZEDAŻ B2B
- SKUTECZNE MAILE SPRZEDAŻOWE
- SPRZEDAŻ OMNICHANNEL
- STORYTELLING W SPRZEDAŻY
- SZTUCZNA INTELIGENCJA W PROCESIE SPRZEDAŻY
- TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA
- Marketing
- ABC ANALITYKI MARKETINGOWEJ – DECYZJE OPARTY NA DANYCH
- AI W MARKETINGU – PRZEWAGA KONKURENCYJNA PRZYSZŁOŚCI
- DESIGN THINKING
- DYREKTYWA OMNIBUS- PRAWO W MARKETINGU
- GOOGLE ADS – OD STRATEGII PO OPTYMALIZACJĘ
- Jak kreować kampanie viralowe?
- MARKETING DOŚWIADCZEŃ (EXPERIENCE MARKETING)
- MARKETING WIDEO
- Obsługa w sytuacjach kryzysowych
- OPTYMALIZACJA KONWERSJI
- PERSONALIZACJA W MARKETINGU
- STORYTELLING W MARKETINGU – OPOWIEŚCI, KTÓRE SPRZEDAJĄ
- TikTok i Instagram dla salonów kosmetycznych
- TWORZENIE BUYER PERSON I VALUE PROPOSITION
- HR
- Analityka HR i zarządzanie danymi personalnymi
- Obsługa elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM) – zarządzanie dokumentacją pacjentów w formie cyfrowej
- Ochrona sygnalistów
- Prawo pracy dla HR
- PRAWO PRACY DLA HR BUSINESS PARTNER
- Prawo pracy dla menedżerów
- Szkolenie: Prawo medyczne – obowiązujące przepisy, ochrona danych pacjentów (RODO), odpowiedzialność medyczna
- Zgodność z przepisami prawnymi w ochronie zdrowia – regulacje dotyczące prowadzenia dokumentacji medycznej, współpracy z NFZ oraz ubezpieczycielami
- Księgowość
- Comarch ERP Optima – kadry i płace
- Enova365 – Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem z systemem ERP
- ERP Optima dla Działów Rachunkowości
- Excel w księgowości
- KAPITAŁY WŁASNE I REZERWY
- KSIĘGOWOŚĆ W COMARCH ERP OPTIMA – POZIOM PODSTAWOWY
- KSIĘGOWOŚĆ W COMARCH ERP OPTIMA – POZIOM ZAAWANSOWANY
- OBOWIĄZKI PŁATNIKA ZA 2024 – ZMIANY W PIT, ORDYNACJI PODATKOWEJ I KKS
- PODATEK ODROCZONY W PRZYKŁADACH
- Rewizor
- Symfonia ERP
- Szkolenie: BIM – poziom podstawowy
- Szkolenie: BIM – poziom zaawansowany
- Finanse
- Szkolenia dla firm